We waren bij de soos, het was dit keer op een andere locatie. Maar het was wel groot. We kwamen binnen en we werden hartelijk ontvangen door de vrijwilligers. Om twee uur werd het openingsgesprek gestart en om half drie begonnen we met de spelletjes. Het was een soort "Ik hou van Holland" spel. Super grappig en gaaf! We speelden het raden van de persoon, het geluiden spel met allemaal programma deuntjes, en raad de tekst van het lied. En uiteindelijk was er een winnaar!

Om half vier konden we even pauzeren en wat drinken. En na een kwartiertje ging het spel weer verder. Om half vijf was het spel afgelopen en konden we nog een gezelschapsspelletje spelen of gewoon gezellig praten met iedereen. Om half zes gingen we eten. We konden kiezen uit erwtensoep of tomatensoep met broodjes en worstenbroodjes. Het was super lekker! Om zes uur  gingen we opruimen en daarna ging iedereen naar huis.
Kortom, het was super gaaf!

Geschreven door Jeffrey, deelnemer groep 2