Fietstocht

Hier even een verslagje over ons uitstapje. Om 14.00u gingen we verzamelen bij een van de vrijwilligers. Tijdens de koffie gingen we overleggen of we zouden gaan fietsen of poolen.
Wij zijn stoere mannen en kozen voor fietsen, ondanks een beetje regen... Daar kunnen wij wel tegen.

Vanuit Tilburg fietsten wij naar Haghorst we gebben daar op het terras onder de luifel geschuild voor de regen. Vanuit Haghorst fietsten we naar Oirschot en in Oisterwijk stopte we bij een pannenkoekenhuis. Ik heb daar een super lekkere pannenkoek op met banaan/ijs en slagroom mmmmm. En de rest heeft ook lekker gegeten.

Op de terugweg lag er in de bossen een omgewaaide boom op de weg. Er kwam een fotograaf van het Brabants Dagblad een foto maken en zoals jullie zien staan wij er ook op* (wij zijn ook veel mooier dan een omgewaaide boom :-)) In Oisterwijk nam ik afscheid van mijn groepje, zij fietsten naar Tilburg en ik na een gezellige middag naar mijn ouders in Udenhout.
Tot ziens!

Geschreven door Ruud, deelnemer groep 3

*de foto is enkel zichtbaar voor leden van Stichting Perspectief, binnen het privégedeelte van de site.

Logo Nederlandse Vereniging voor Autisme Logo Rabobank